in..........the...........name........of........god


منطقه ی عشق و حال

منطقه ی عشق و حال

                                                  به نام تک نوازنده ی گیتار عشق                                                          روزی که از جاده ی قلبت عبور می کردم ناگهان در سرازیری قلبت  ترمز عشقم برید مرادر بیمارستان قلبت بستری کردند وقتی به سویش آمدم معنیشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے ILOVEYOUرافهمیدم                    فهمیدم آسمان را دوست دارم به خاطر ابرهایش دریارادوست دارم  به خاطر امواجش باران را دوست دارم زیراهمه ی گرد ر و غباررا از بین می برد و تورا دوست دارم به خاطر همه ی اینها .                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

 

 

............     

 دوست داشتن همیشه گـــفتن نیست گاه سکوت است و گاه نگــــــاه ... غـــــریبه ! این درد مشترک من و 

 

توست که گاهی نمی توانیم در چشمهای یکد یگــرنگــــاه کنیم...!!

 

 
 
 بعضی چیزاآن چیزی نیستن که ما فکر میکنیم!! 

گاهی" سکوت " علامترضایتنیست !!!!

شـــــایــــد کـــــــسی دارد خفـــــــــ ـه می شـــــ ـود پـشت سنگینی یـک بـغـض....!!

  

 
 
 دلت زر میزنه !! 
اگه به يه جايـ ـ ـ ـى رسيـ ـ ـدى که عقلت گفت برو،
دلـ ـ ـت گفت بمون ؛ 
دلت مثل هميشه غـلـ ـ ـط زيادى کرده 
محلـ ـ ـش نذار،
 
راهتو بگير بـ ـ ـروكه هر چى بدبختيهاز هميـ ـ ـ ـن موندن هـ ـ ـاست...!!
 
 
 
 
 

 

 
 
 نیستی !! 
روزِگـ ـار نبَودَنِت را بَرایَم دیکته می کُند... 

 

وَ نُمره یِ مَن، باز می شَوَد صِفر... 
هَـ ـنوز... 
نَبودَنِت را یاد نَگِرَفته اَم!!!

 

 
 
 
 نامرد !! 

دوستت دارم

تکیه کلام تو بود

من بی جهت به آن تکیه داده بودم…!!!

 

 

 

 

 
 فقط یه بار......!! 
این بار تو بگو دوستت دارم !!

 

، نترس..!!

 ، من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید !!!

 

 

 

 

 

نامرد...... !!!

 

من ، تو ; ما 

  یادت هست ؟

تمام شد …

حالا : تو ، او ; شما

من هم به سلامت . . .

 

 
 
 
 
 باتو!! 

 تنها نیستم...!!

 

عمريست...

 

با تو..

 

در خودم..

 

زندگی می کنم... !!

  

 

 
 
 اشکام تقدیم به تو !! 
همیـــ ـشه اشـ ـ کـبـ ـا ارزش تر از لبخند ه !! 

 

آخهـ...

 لبخـ ـندو بــِ هـ ـر کسـ ـ ی میـ ـ تونی هـ ـدیه بـ ـدی ولـ ـی اشکو تنها بـ ـرای کـ ـسی میریزی کــِ نمیـ 

ـخوایاز دسـ ـتش بـ ـدی !Emoticon

 

 
 
 
 
رفتی!! 
یـ ـادت هَسـ ـت...؟!!

 

 روزی...پُرسیـ ـدی این جاده کُجـ ـا می رَوَد؟؟

 و مـَ ـن سُکوت کـَ ـردم..!!

دیـ ـدی..؟!!‌

جاده جای نـَ ـرَفت..

آنکـ ـه رَفتـ ـ تـ ـو بـ ـودی !!

 
 
 
 
 نمیتونم بهت بگمممممممممممممممم
دیگـ ـر نمی گویمـ گشتمـ نبــــود نگرد نیستـ !
بگـ ـذار صادقانـ ـه بگویمـ
گشتمـ ! اتفاقابـ ـود !
فقـط مالـ  منـ  نبود ...
شـ ـما بگردید ! 
لابد مالـ شماستـــ..........

 

 

 

 

 

 چقدر سخته!!!!!

چه قدر سخته که به یه نفر نتونی

 حس حقیقیتو بگی و هرچی هست

 از خودت بریزی بیرون حیف ف ف ف !!

که هیچ وقت نتونستم بهت بگم !! حیف ف ف  ف !!

چه قدر سخته کسی نیست درد دلتو بهش بگی

!! اخه میدونین چیه؟ تکلیفم با خورم معلوم نیستش !!*  


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 15 دی 1390برچسب:,ساعت 12:25 توسط ღmößïñαღ| |


Power By: LoxBlog.Com